Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

افغان سفارتخانے کے حکام کی جی ایچ کیو طلبی ، 76 دہشتگردوں کی فہرست دے دی

Print Friendly, PDF & Email
ڈی جی آئی ایس پی آر میجر جنرل آصف غفور کے مطابق افغان سفارتخانے کے حکام کو راولپنڈی میں جی ایچ کیو طلب کیا گیا اور افغانستان میں چھپے ہوئے چھہتر دہشت گردوں کی فہرست ان کے حوالے کی گئی

ترجمان پاک فوج میجرجنرل آصف غفور کے مطابق افغان سفارتی اہلکاروں کو جنرل ہیڈ کوارٹرزراولپنڈی طلب کیا گیا، جہاں انہیں افغانستان میں پناہ لینے والے 76 دہشتگردوں کی فہرست فراہم کی گئی، پاک فوج نے افغان حکام سے مطالبہ کیا کہ وہ ان دہشت گردوں کے خلاف کارروائی کریں اورانہیں پاکستان کے حوالے کیا جائے۔

ڈی جی آئی ایس پی آر میجر جنرل آصف غفور کے مطابق افغان سفارتخانے کے حکام کو راولپنڈی میں جی ایچ کیو طلب کیا گیا اور افغانستان میں چھپے ہوئے چھہتر دہشت گردوں کی فہرست ان کے حوالے کی گئی ۔ ڈی جی آئی ایس پی آر کے مطابق افغان سفارتکار سے کہا گیا ہے کہ افغانستان ان افراد کے خلاف فوری کارروائی کرے اور انہیں گرفتار کرکے پاکستان کے حوالے کیا جائے ۔  

اس سے قبل بھی ڈی جی آئی ایس پی آرمیجرجنرل آصف غفورکا کہنا تھا کہ پاکستان میں حالیہ دہشت گرد حملوں کی منصوبہ بندی افغانستان میں ہورہی ہے لیکن ہم ملک کا تحفظ کرتے ہوئے ان حملوں کا بھرپور جواب دیں گے۔

واضح رہے کہ گزشتہ 5 روز کے دوران ملک کے مخلتف شہروں میں دہشتگردی کی ہولناک کارروائیوں میں 110سے زائد افراد جاں بحق جب کہ 200 سے زائد زخمی ہوچکے ہیں، ان میں اعلیٰ ترین پولیس اہلکار اور جج بھی شامل ہیں۔

Views All Time
Views All Time
284
Views Today
Views Today
2
یہ بھی پڑھئے:   میرا ٹھکانہ مجھے دنیا میں بنا دو

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

%d bloggers like this: